Creix la demanda de la Borsa de Professorat particular de la Delegació d'Alumnes de l'FME

Per donar classes de mates i física a alumnat de batxillerat i primers cursos universitaris.

S'activa la Borsa de Professorat particular de la Delegació d'Alumnes de l'FME

Amb la web renovada i més activa que mai, la Delegació d'Alumnes de l'FME impulsa aquesta oferta, tot facilitant l'accés per aconseguir aquest servei de classes particulars, ja sigui a través d'omplir un formulari o enviar-un missatge via WhatsApp. Rapidesa, bona atenció i estudiantat molt preparat i motivat per ajudar a alumnat de batxillerat!
Ara mateix hi ha més de 120 estudiants-professors i estudiantes-professores (afiliats a la DAFME) i s'ha assistit a més de 100 alumnes de batxillerat i primers cursos universitaris. I cada dia va en augment, comptant que aquestes son xifres de només un mes i mig d'activació i promoció de la iniciativa.