Robert Cardona, titulat en matemàtiques de l'FME, guanyador del premi Évariste Galois 2019

23/04/2019

Aquest premi l'atorga la Societat Catalana de Matemàtiques i està adreçat a estudiants de master o doctorat per un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques.

Robert Cardona Aguilar, titulat en matemàtiques de l'FME i membre del grup de recerca GEOMVAP del Departament de Matemàtiques de la UPC i del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics (secció EPSEB) obté el premi Evariste Galois 2019 de la Societat Catalana de Matemàtiques pel seu treball "Singular symplectic manifolds and integrable systems".

Robert Cardona és contractat FPI-BGSMath i està realitzant la seva tesi doctoral sota la direcció de la professora Eva Miranda.

El premi Evaristé Galois(1811-1832) està adreçat a estudiants de master o doctorat per un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques, i va ser instituït l’any 1962. Els treballs han d’ésser inèdits i redactats en llengua catalana o anglesa, amb un ampli resum en català en la versió en anglès.

A la pàgina https://scm.iec.cat/premievaristegalois/ trobareu la resolució. El lliurament del premi tindrà lloc el dia 30 d'Abril a l'IEC.