Relleu de la cap d'estudis d'Estadística UB-UPC i reelecció de Ramon Alemany com a degà de la Facultat d'Economia i Empresa

Manuela Alcañiz passa el testimoni a Ernest Pons com a cap d'estudis d'Estadística de la Facultat d'Economia i Empresa (FEE) de la UB. A la vegada, Ramon Alemany és reelegit com a degà de la FEE un mandat més.

La professora Manuela Alcañiz, del Departament d'Econometria, Estadística i Economia Aplicada, que fins ara havia estat la cap d'estudis del grau en Estadística UB-UPC per part de la Facultat d'Economia i Empresa (FEE) de la UB passa el testimoni al professor Ernest Pons, també del mateix Departament.

A la vegada, informar també que el professor Ramon Alemany ha estat reelegit com a degà de la FEE un mandat més.

Moltes gràcies a la professora Manuela Alcañiz per aquests anys de dedicació com a cap d'estudis i enhorabona als professors Ernest Pons i Ramon Alemany, tota la sort i encert per a ells.