Reestructuració de l'equip directiu de l'FME

Els canvis són a efectes 1 de febrer de 2016

Us informem de la reestructuració de funcions que hi ha hagut en l’equip deganal de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, que seran efectius a partir de l'1 de febrer del 2016:

El professor Jaume Soler Villanueva serà vicedegà de Relacions Internacionals i de Promoció. Continuarà ocupant-se de temes de Qualitat.

La professora Sonia Fernández Méndez passa a ser la Secretària Acadèmica de la Facultat. Continuarà sent la directora del Màster en Matemàtica Avançada i Enginyeria Matemàtica MAMME i la coordinadora del Doctorat en Matemàtica Aplicada.

La professora Lourdes Rodero de Lamo deixa de ser la Secretària Acadèmica, a data 31 de gener del 2016, i continua sent vicedegana-cap d’estudis d’Estadística.

Tota la informació a l'apartat web 'Facultat- Govern i representació'.