Què es la Supervivència? primera píndola dels "Llampecs de Ciència" del grup GRBIO

16/07/2020

“Llampecs de Ciència” és una recopilació de vídeos científics, un dels projecte de divulgació promogut des del grup de recerca GRBIO.

Llampecs de Ciència del grup de recerca GRBIO.

Què és la Supervivència? Ens ho expliquen de manera molt visual i amena la Marta Bofill i el Jordi Cortès, investigadors del GRBIO. Aquests Llampecs de Ciència” és un dels projecte de divulgació promogut des del grup de recerca GRBIO, una iniciativa que aplaudim i ajudem a difondre!

Llampecs de ciència

llampecs-de-cienciaBiblioteca de vídeos científics en capítols autocontinguts explicant de manera visual i amena conceptes estadístics per a un públic general però amb especial enfocament en els problemes que han d'afrontar estudiants universitaris que abordin problemes en l'àmbit de la bioestadística dins de qualsevol disciplina. Les temàtiques estaran relacionades sobretot amb dominis on el nostre grup de recerca té una àmplia experiència com l'anàlisi de la supervivència i els assaigs clínics aleatoritzats.