Proves Cangur 2019 a l'FME

12/03/2019

Un any més, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC acull la XXIV edició de les Proves Cangur 2019.

El proper dijous dia 21 de març l'FME acollirà 8 centres de secundària que es presenten a les proves cangur 2019 :

Ins Joan Boscà, Ins Juan Manuel Zafra, Ins Lluís Domènech i Montaner, Ins Moisès Broggi, Ins Príncep de Viana, Ins Vall d'Hebron, Ins Vila de Gràcia, Ins de Lliçà.

Com cada any, l'horari de la prova serà el següent.

9:30  Arriben les escoles i se’ls ajuda a ubicar-se a les aules corresponents.

9:55 Es reparteixen els quadernets amb els enunciats

10:00 Comença la prova. No es poden tenir calculadores, ni telèfons mòbils ni cap aparell electrònic.

11:15 Finalitza la prova. Tots els alumnes participants i resta de professorat aniran al pati FME (sales Q i R en cas de pluja) on se’ls repartirà l’esmorzar (entrepà i suc) previ bescanvi del tiquet consumició.