Presentació UPCArts a l'FME-CFIS-ETSEIB+ espectacle "My Robot and Me"

Estudiantat FME-CFIS-ETSEIB, reserveu-vos el dimecres 23 de març a les 12h30 i veniu a la sala d'actes de l'FME a gaudir de l'espectacle!

Presentació UPCArts a l'FME-CFIS-ETSEIB+ espectacle "My Robot and Me"

Encara no saps què és UPCArts?

Ets un tastaolletes dels escenaris? Potser un lletraferit, o un amant de l'art? Tenim bones notícies! La UPC està coent una explosió cultural, i volem que tu en formis part!

No et perdis la presentació oficial d'UPCArts a tot l'estudiantat FME-CFIS-ETSEIB, acompanyada de l’espectacle My Robot and Me, un concert entre un humà i un robot. Peces musicals creades per la intel·ligència artificial seran acompanyades en directe per Miquel Jordà; una simbiosi entre els dos mons (humà-màquina, software-ment). Melodies variades —des de temes pop a música èpica— inspirades en contes d’Isaac Asimov i creades per IA, que ens faran vibrar mentre reflexionem entorn l’essència de la creació artística i l’ego de l’autor, a un món on els robots traspassen les fronteres de la imaginació i l’art.

Porta-hi les teves amistats, els companys de classe, els teus professors, i crida-ho als quatre vents: UPCArts arriba al teu campus, amb més cultura que mai!

Dia: dimecres 23 de març

Lloc: Sala d'actes FME (Pau Gargallo, 14-Campus Sud). Activitat presencial i entrada lliure.

Horari de l’esdeveniment:

• 12h30 — Presentació UPCArts
  • 12h40 — Actuació "My Robot and Me"

My Robot amb Me

Actuació tecno musical basada en intel·ligència artificial a càrrec de Miquel Jordà multiinstrumentista i d'un robot. Inspirat en la col·lecció de contes o relats d'Isaac Asimov de l'any 1950 del segle passat, multiinstrumentista Miquel Jordà ens presenta una interpretació i acció sonora musical basada en l'acompanyament per part de l'artista, d'una banda, sonora composta per una recopilació de peces creades per intel·ligència artificial (IA) seleccionades d'Internet.
Un duo humà-màquina o software-ment on la intel·ligència artificial no és un simple acompanyament sinó que en aquest cas dirigeix i marca les pautes a seguir de Jordà. Melodies variades des d'èpiques a temes pop, que ens faran reflexionar sobre què és la creació artística i desmitificar l'ego de l'autor en un moment en què estem contemplant com una màquina pot escriure una novel·la, compondre música o fer un dibuix sense que puguem distingir-ne l’autoria humana-màquina.