Preparant l'acte de graduació FME promoció 2022: titulats i titulades, reserveu-vos la data!

La cerimònia tindrà lloc el 21 de desembre de 2022 les 18 h a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord i es convida a totes les titulades i titulats de la promoció 2022 dels estudis de grau, màster i doctorat de matemàtiques i d'estadística.

Avançament de l'estructura de l'acte:

• Obertura de l’acte a càrrec del degà de l'FME, Jaume Franch.
  • Discurs del padrí/padrina d’Estadística i lliurament dels diplomes Estadística (GE UB-UPC, MESIO UPC-UB).
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Estadística.
  • Discurs del padrí/padrina de Matemàtiques i lliurament de diplomes de Matemàtiques (GM +MAMME)
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Mates.
  • Tesis doctorals en Matemàtiques/Estadística defensades durant els dos cursos.
  • Lliurament dels premis especials als millors expedients acadèmics de la promoció.
  • Cloenda a càrrec de representant del rector o equip rectoral de la UPC
  • Fotos de grup i brindis amb una copa de cava al jardí de l’auditori Vèrtex amb photocall UPC Alumni.
  • Cloenda del 30è aniversari de l'FME, amb la participació del grup FEM TEATRE FME i de Cor Ol·lari de la Facultat.
Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri). L'acte es gravarà i es penjarà al canal YouTube de l'FME.

Confirmacions per assistir a l'acte

Us demanem que empleneu el formulari (obert a partir del 8 de novembre) per confirmar la vostra assistència a l'acte. Teniu temps fins al 12 de desembre 2022 a les 23h59 per confirmar assistència.

Reconeixements especials als millors expedients de la promoció FME 2022

• Premi Ailylabs al millor expedient del grau en Matemàtiques
  • Premi FME al millor expedient del grau en Estadística UB-UPC
  • Premi Accenture al millor expedient del MESIO UPC-UB
  • Premi Càtedra Mir-Puig al millor expedient del MAMME
  • Premi NTT Data al millor TFM en intensificació Data Science del MESIO UPC-UB

Els padrins de la promoció... Seguiu atents, seguirem informant!

interrogant xulo.jpg

Padrí/Padrina
dels estudis de Matemàtiques

interrogant xulo.jpg