Orla promoció FME 2022-2023: convocatòria de candidats i sessió fotogràfica

Apunteu-vos data i hora a l'agenda: dijous 30 de març 2023 a la sala de juntes de l'FME (matí i tarda).

La sessió fotogràfica per l'Orla 2023 tindrà lloc dijous 30 de març de 2023 a la sala de juntes de l’FME amb l'horari següent: d'11 a 14 h i de 15 a 16 h i cal reservar hora a través aplicatiu web Fotogrup.

A qui s'adreça?

Als estudiants de la promoció FME 2022-2023 que reuneixen següents condicions: els estudiants ja titulats durant aquest curs (2022/23) o bé aquells que poden acabar com a màxim en un quadrimestre més, atès que els queden com a màxim 30 ECTS/31,05 ECTS. Tots els candidats susceptibles a aparèixer a l'orla de la promoció rebran un correu electrònic i els llistats estan disponibles a ATENEA

• Estudiantat grau en Matemàtiques
  • Estudiantat grau en Estadística UB-UPC
  • Estudiantat Doble grau en Estadística - Economia UB-UPC

Si es troba a faltar a algú que també hi hauria d'aparèixer, es pot enviar un correu electrònic a Secretaria de Deganat deganat.fme@upc.edu argumentant el motiu pel qual hauria de ser a l'orla. Hi ha temps fins al pròxim 24 de març per enviar les al·legacions i s'enviarà contesta personalitzada una vegada feta les consultes pertinents.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és Fotogrup. Adjuntem la seva proposta específica FME on trobareu condicions i preus, per tal que ja tingueu decidit quin “pack” escollir. Aquest any, com a obsequi per als trenta-cinc anys de Fotogrup, l'empresa ofereix als estudiants el seu propi avatar en el món del metavers.

Us recomanem que porteu camisa blanca!

Com funciona per apuntar-s'hi?

Cal que entreu al web i registrar-vos a l'enllaç FME-UPC.

I el professorat que surt a l'orla?

Són els mateixos estudiants qui trien el professorat que vol que aparegui a l'orla a través d'un procés participatiu. El professorat escollit rebrà un correu de Deganat per informar-lo: si ja són repetidors no cal que vinguin a la sessió fotogràfica, però si volen actualitzar-la o bé són professors nous, poden venir a la sessió fotogràfica del dia 30 de març sense haver de registrar-se i se'ls fa la foto al moment.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 30 de març?

En cas que no pugueu venir aquest dia, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.

I quan es lliurarà l'orla?

A partir de la darrera setmana del curs, rebreu un correu confirmant dates. Les orles estaran a Consergeria de l'FME i caldrà mostrar el rebut de pagament/document d'identitat per poder obtenir-la.

Les orles estaran disponibles a l'FME durant sis mesos (a comptar des de la data de lliurament a Consergeria). Si durant aquest marge de temps no han estat recollides, seran retornades a l'empresa FOTOGRUP, que procedirà a destruir-les.