Orla promoció FME 2019-2020

Apunteu-vos data i hora a l'agenda: dijous 19 de març 2020 a la sala de juntes de l'FME.

La sessió fotogràfica per l'Orla 2020 tindrà lloc el dijous dia 19 de març de 2020 a la sala de juntes de l’FME amb l'horari següent: d'11 a 14h40 i caldrà reservar hora a través aplicatiu web Fotogrup.

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla:

• Grau en Matemàtiques: Els candidats/es rebreu un correu electrònic. El criteri seguit per la selecció ha estat:  estudiantat que acaba els estudis amb el que tenen matriculat aquest curs, o aquells que poden acabar com a màxim en 1 quadrimestre més atès que els queden com a màxim 30 ECTS.
  • Grau en Estadística: Mateix procediment que en el cas del GM.
Les llistes de candidats/es són a ATENEA. Si trobeu a faltar a algú que penseu que també hi hauria d'aparèixer, podeu comentar-ho, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins al proper 9 de març per fer les consultes i al·legacions i us tornarem contesta una vegada fetes les pertinents consultes.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és Fotogrup. Adjuntem la seva proposta específica FME on hi trobareu condicions i de preus, per tal que ja tingueu ja decidit quin “pack” escollir. Enguany, amb la novetat que en el moment d'acabar-se de fer la foto ja podran descarregar-se-la al seu e-mail.

Us recomanem que porteu camisa blanca !!!

Com funciona per apuntar-s'hi?

Full d'indicacions Cal que entreu al web i registrar-vos a l'enllaç FME-UPC i reservar hora.

Si hi ha professorat que ha de sortir a l'orla i volen actualitzar la fotografia o be fer-la si són nous, poden fer-ho durant el horari de la sessió sense haver de registrar-se ...només anant a la persona que estarà fent el tràmit i se'ls fa la foto al moment.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 19 de març?

En cas que no pugueu venir aquest dia, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (telèfon 934 910 494 o bé via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.

I quan es lliurarà l'orla?

A partir de la darrera setmana del curs, és a dir a paritr del 16 de maig, rebreu un correu confirmant dates. Les orles estaran a Consergeria de l'FME i caldrà mostrar document d'identitat per poder obtenir-la.