Oberta la inscripció per a la XXVII Prova Cangur 2022

01/02/2022

La prova tindrà lloc el 17 de març en els centres docents. El termini d'inscripció tanca el 22 de febrer.

XXVII Prova Cangur

Oberta la inscripció de la XXVII prova Cangur. El termini per fer la inscripció finalitzarà el 22 de febrer de 2022.

• La prova se celebrarà el tercer dijous de març: el 17 de març.
  • Per a tots els nivells escolars, des de cinquè de primària a la secundària postobligatòria, la prova Cangur 2022 tindrà lloc en el mateix centre, amb l'organització que cada centre consideri oportuna.
  • L’horari serà flexible durant tot el dia 17 de març, amb la indicació que es recullin els fulls d'enunciats que, naturalment, es podran retornar a l'alumnat en dies posteriors per a treballar els problemes a classe.
  • Tot i que, sortosament, la situació deguda a la pandèmia de la COVID es va normalitzant, com que encara hi ha algunes incerteses, i com que des de la SCM s'ha valorat molt positivament la realització del Cangur 2021, per aquesta raó es
    proposa que l’organització i la gestió de la prova segueixin les mateixes instruccions que l'any passat.

Tota la informació al web del Cangur 2022:

Informació sobre les sessions de preparació de les Proves Cangur a l'FME a l'enllaç.