Sou a: Inici / notícies / Oberta la inscripció per a la XXVII Prova Cangur 2022

Oberta la inscripció per a la XXVII Prova Cangur 2022

La prova tindrà lloc el 17 de març en els centres docents. El termini d'inscripció tanca el 22 de febrer.
Oberta la inscripció per a la XXVII Prova Cangur 2022

XXVII Prova Cangur

Oberta la inscripció de la XXVII prova Cangur. El termini per fer la inscripció finalitzarà el 22 de febrer de 2022.

• La prova se celebrarà el tercer dijous de març: el 17 de març.
  • Per a tots els nivells escolars, des de cinquè de primària a la secundària postobligatòria, la prova Cangur 2022 tindrà lloc en el mateix centre, amb l'organització que cada centre consideri oportuna.
  • L’horari serà flexible durant tot el dia 17 de març, amb la indicació que es recullin els fulls d'enunciats que, naturalment, es podran retornar a l'alumnat en dies posteriors per a treballar els problemes a classe.
  • Tot i que, sortosament, la situació deguda a la pandèmia de la COVID es va normalitzant, com que encara hi ha algunes incerteses, i com que des de la SCM s'ha valorat molt positivament la realització del Cangur 2021, per aquesta raó es
    proposa que l’organització i la gestió de la prova segueixin les mateixes instruccions que l'any passat.

Tota la informació al web del Cangur 2022:

Informació sobre les sessions de preparació de les Proves Cangur a l'FME a l'enllaç.