Nova prova diagnòstica per conèixer nivell de 3a llengua adreçada a l'estudiantat de 1r curs de l'FME

14/04/2015

Si sou estudiants de 1r curs del Grau i no heu fet la prova diagnòstica per a certificar nivell de 3a llengua, ara teniu una nova oportunitat per a fer-ho.

Aquesta prova s'adreça a tots els estudiants de 1r curs (excepte els que van fer la prova diagnòstica al novembre i els que van accedir per la via 2).

Període de realització de la prova: entre el 13 i el 20 d'abril 2015 mitjançant l'e-Secretaria.

Aquest segona opció de prova està motivada per la campanya Parla3, de la Generalitat, que obre un aquest període per fer la prova de nivell voluntària i que amplia els col·lectius que poden optar als ajuts.

Trobareu tota la informació al web de l'FME