Nova prova diagnòstica per conèixer nivell de 3a llengua adreçada a l'estudiantat de 1r curs de l'FME

Si sou estudiants de 1r curs del Grau i no heu fet la prova diagnòstica per a certificar nivell de 3a llengua, ara teniu una nova oportunitat per a fer-ho.

Aquesta prova s'adreça a tots els estudiants de 1r curs (excepte els que van fer la prova diagnòstica al novembre i els que van accedir per la via 2).

Període de realització de la prova: entre el 13 i el 20 d'abril 2015 mitjançant l'e-Secretaria(obriu en una finestra nova).

Aquest segona opció de prova està motivada per la campanya Parla3, de la Generalitat, que obre un aquest període per fer la prova de nivell voluntària i que amplia els col·lectius que poden optar als ajuts.

Trobareu tota la informació al web de l'FME