Noves sessions de la 'Orientation Week' per a estudiants internacionals d'intercanvi i màsters de la UPC

Hi haurà fins a 5 sessions d'acollida - Orientation Week (OW) al llarg de tot el setembre del 2017.

La Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech organitza diverses sessions de la Setmana d'Acollida (també anomenada Orientation Week, o per abreujar OW). La OW està dirigida a estudiants internacionals d'intercanvi que iniciïn una estada a la UPC a durant el primer quadrimestre de 2017-2018.
Els estudiants internacionals de Màster (d'intercanvi o regulars) també poden participar en la OW.

La Orientation Week inclou una benvinguda institucional, informació sobre tràmits legals, sessions amb informació dels principals serveis de la universitat que us poden ajudar durant la vostra estada, un taller lingüístic introductori de llengua i cultura catalana, així com una visita a un museu de Barcelona i una activitat esportiva.

Hi haurà diverses edicions similars de la Orientation Week. Pots assistir a la que més et convingui; segons la data d'arribada i inici de classes en la teva escola / facultat UPC.

Més informació: versió castellà - versió anglès