Nou equip deganal a l'FME

Renovació de l'equip deganal de l'FME, més paritari i amb la incorporació d'un nou vicedeganat més (de 4 a 5).

Amb la reelecció del professor Jaume Franch com a degà de l'FME per quatre anys més, s'ha renovat l'equip directiu de la Facultat amb quatre noves incorporacions i dues persones que mantenen el seu càrrec.

Aquest és el nou equip directiu de l'FME (a efectes 23 de març de 2019, amb Jaume Franch al capdvant com a degà i responsable de relació amb empreses i amb la ratificació de Jaume Martí Farré com a secretari acadèmic i coordinador de qualitat.

Nous vicedegan/es:

• Marta Pérez Casany:  Vicedeganat –coordinació del MESIO UPC-UB i coordinació Summer School MESIO UPC-UB
  • Juanjo Rué Perna: Vicedeganat - coordinació del MAMME  i coordinació Doctorat en Matemàtica Aplicada
  • Anna de Mier Vinue : Vicedeganat-cap d'estudis de Matemàtiques i coordinació d’Igualtat-Inclusió
  • Pep Burillo Puig: Vicedeganat de Promoció i responsable de Relacions Internacionals

Vicedegana que manté el càrrec:

• Lourdes Rodero de Lamo: Vicedeganat- cap d'estudis d'Estadística

Donem la benvinguda a tots als nous i noves vicedeganes i els desitgem molta sort i encert en la nova tasca. I també un agraïment profund i sincer als anteriors membres de l'equip directiu, professors Jaume Soler, Narciso Román, Jordi Castro i a la professora Sonia Fernández.