Comunicat FME respecte del COVID-19 (17 abril de 2020)

17/04/2020

En aquesta ocasió es fa referència a les avaluacions i modificacions en el calendari d'exàmens.

Comunicat del degà de la Facultat de Matemàtiques i Estadística durant l'estat d'alarma i confinament arran del Covid-19. En aquest cas, fa referència al període d'avaluacions:

Pel que fa a l’avaluació, us avancem que:

• Els calendari d’exàmens finals dels màsters es manté com estava programat: el MAMME del 2 al 12 de juny; i el MESIO del 2 al 15 de juny.
  • El calendari d’exàmens finals del Grau en Matemàtiques es trasllada una setmana, concretament tindran lloc del 8 al 19 de juny. Els exàmens extraordinaris també es traslladen. Tindran lloc els dies 2,3,6 i 10 de juliol per a assignatures de Q1; i del 13 al 16 de juliol per al Q2.
  • El Rectorat de la UPC, amb el suport dels serveis jurídics i el serveis TIC, així com la participació de tots els directors de centre, ha elaborat unes directrius per a l’avaluació online.
  • Un altre document elaborat pel Rectorat amb el suport dels serveis jurídics és el “compromís d’integritat acadèmica”, que hauran de signar tots els estudiants obligatòriament per accedir a les avaluacions online.
  • Els exàmens seran presencials si les autoritats sanitàries ho permeten. Altrament, seran online.
  • Pel que fa als TFGs i TFMs, la presentació d’aquests treballs de la convocatòria extraordinària del Q1 que havia de tenir lloc al mes de maig s’ha ajornat fins, com a màxim, el 15 de juliol. En particular, les defenses extraordinàries del Q1 tindran lloc del 6 al 15 de juliol per al GM i el MAMME; i les del Q2 del 7 al 17 de juliol. Pel que fa al MESIO, es mantenen les dates del 15 al 26 de juny.
  • En un altre ordre de coses, els serveis TIC de la UPC, i en particular els de l’FME, continuen treballant per oferir-nos més i millors serveis. Una de les novetats que es va posar en marxa just abans de Setmana Santa és la possibilitat d’accedir remotament als ordinadors de les aules informàtiques de l’FME i així poder usar el programari d’aquells ordinadors.
  • Finalment anunciar-vos que el proper dimecres 29 de d'abril tindrà lloc una Junta de Facultat per aprovar, entre altres, tots els canvis de les guies docents referits essencialment al mètode i percentatges d’avaluació, així com els nous calendaris d’exàmens i presentacions de TFGs i TFMs.

Aprofito l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment i desitjar-vos que seguiu en bon estat de salut.

Jaume Franch

Degà FME