Mural reivindicatiu a l'FME amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

Situat al vestíbul d'entrada de la Facultat, tothom hi podrà enganxar els seus "Post-Its" amb reflexions al voltant d'aquesta temàtica.

MURAL DE REFLEXIÓ #lliures i sense por

L'Assemblea de l'estudiantat de l'FME en col·laboració amb la Delegació proposen una acció de reflexió i visibilització de tot el col·lectiu FME (estudiantat, professorat i PAS) sobre la violència de gènere, amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones declarat mundialment per l'ONU el dia 25 de novembre.

El "mural" s'ubicarà al vestíbul d'entrada de l'FME al llarg de la setmana vinent, on tothom hi podrà enganxar els seus Post-Its amb reflexions en relació a les diferents formes de violència i opressió, excepcionals i quotidianes, que pateixen les dones en tots els àmbits.

El dia 26 de novembre es farà un breu acte de cloenda al pati de l'FME, on el farà una lectura de textos i d'una selecció dels escrits deixats al mur.

Informació sobre Comissió d'igualtat FME-UPC.