Mencions especials per a dos TFG/TFM d'estudiants FME a la 3a edició del premi "TENGO UN PROYECTO" - Área de Criptología y Seguridad de la Información - 2020

Es tracta del TFG presentat per Ferran Alborch (actualment fent el MAMME) i del TFM de l'Héctor Masip (actualment fent el Màster de Secundària). Ambdós treballs dirigits per la professora Paz Morillo (Dept. Matemàtiques de la UPC).

Mencions especials per a dos TFG/TFM d'estudiantat FME a la 3a edició del premi "TENGO UN PROYECTO" - Área de Criptología y Seguridad de la Información - 2020

El dia 23 de març de 2021, es va reunir a través de mitjans telemàtics el Jurat que ha avaluat els projectes presentats a la Tercera convocatòria (2020) dels Premis "Leonardo Torres Quevedo" en l'especialitat de Criptologia i Seguretat de la Informació.
El Jurat va decidir atorgar el Premi de la convocatòria de 2020 a el Treball de Fi de Màster presentat per: Marino Tejedor Romero titulat:"Sistema ditribuido i remot de votació electrònica basat en secret compartit homomórfico de Shamir"

Però a la vista de la qualitat dels treballs presentats, el jurat ha decidit concedir mencions especials als treballs presentats per dos estudiants de l'FME: Ferran Alborch Escobar (TFG ), Hèctor Masip Ardévol (TFM), ambdós projectes dirigits per la professora Paz Morillo (Dept. Matemàtiques de la UPC).