Matemàtic/a o Estadístic/a del curs FME 22/23: procés col·laboratiu per la tria i organització d'activitats

Es fa una crida a tot el professorat FME perquè proposi noms i possibles activitats de cara a donar un nou impuls a aquesta iniciativa.

Matemàtic/a o Estadístic/a del curs FME 22/23: procés participatiu per la tria i organització d'activitats.

Benvolgut professorat de l'FME,

Amb la finalitat de donar un nou impuls a la figura del/a Matemàtic/a o Estadístic/a del curs, i segons es va informar a la Junta de Facultat, l'equip deganal obre un procés participatiu per proposar a qui es dedica el proper curs acadèmic. Per això us animem a presentar propostes que haurien d'incloure:

• Nom de la figura a qui es vol dedicar el curs.

• Una breu motivació.

• Persona o persones que col·laboraran en l'organització de les activitats del curs, com ara suggerir noms de possibles conferenciants o suggerir altres activitats.

Podeu presentar les vostres propostes fins al 31 de març, que es debatran a la Junta de Facultat que tindrà lloc el pròxim 6 d'abril. Esperem rebre'n moltes per poder fer un debat més enriquidor!

Ben cordialment,

Jaume Franch