Marta Pita guanya el premi Jong Talent Prijz-Youn Talent Award 2019

Titulada del CFIS (Matemàtiques i Enginyeria Física), ha estat reconeguda per la seva tasca de recerca en el camp de la física quàntica a la Universitat tecnològica de Delft (Holanda).

Marta Pita, titulada en Matemàtiques i Enginyeria Física (FME-CFIS) guanya el premi Jong Talent Prijz-Youn Talent Award 2019 de la Real Societat de Ciències i Humanitats dels Països Baixos pels seus treballs en el grup de recerca Qutech de Física Quàntica de la Universitat tecnològica de Delft.

La Marta, nascuda a Galícia fa 25 anys, va fer la doble titulació al CFIS,amb un expedient acadèmic destadadíssim, essent la primera de la seva promoció del grau en Matemàtiques. Va estar vinculada a l'Institut de Ciències Fotòniques de Castelldefels (ICFO) i va fer el TFG al MIT (EEUU), on s'hi va quedar un any per aprofundir en la recerca dins l'àmbit de la fisica quàntica.

D'aquest premi se'n ha fet ressò la premsa gallega, aquests són els enllaços:

El Correo Gallego

La Voz de Galicia

La nostra enhorabona a la Marta!