Marina Rosell i Raúl Higueras, estudiants del GCED, guanyen el Premi Barcelona "World Data Viz Challenge 2020 Barcelona - Kobe" pel seu treball: Educational level of the Barcelona Population.

A més a més, han tingut doble premi, atès que també han rebut la Menció especial "Universitats de Barcelona".

Marina Rosell i Raúl Higueras, ambdós estudiants del 3r curs del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC, guanyen el Premi Barcelona "World Data Viz Challenge 2020 Barcelona - Kobe" pel seu treball: Educational level of the Barcelona Population

L’esdeveniment final de lliurament de premis de la tercera edició del World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe ha tingut lloc aquest dijous 3 de desembre de 2020 en un acte virtual que ha estat emès en directe pel canal de Youtube de l’Ajuntament de Barcelona i de l’Ajuntament de Kobe.

La visualització “Nivell Educatiu de la Població de Barcelona” realitzada pels estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Marina Rosell Murillo i Raúl Higueras Serrano, ha estat la guanyadora del Premi Barcelona “World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe”. Els seus autors han rebut també la Menció especial Universitats Barcelona “World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe”, donat que ha estat el millor treball presentat per estudiants universitaris. Aquesta visualització, en relació a l’Objectiu 4 referent a Educació de Qualitat dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), analitza la relació entre el nivell educatiu dels ciutadans i ciutadanes de la ciutat de Barcelona, la seva situació socioeconòmica i sexe.

Més informació a aquest enllaç.

Enhorabona a la Marina i al Raúl pel doble reconeixement!