Marina Garrote, ambaixadora del programa "STEM amb tu", que pretén mostrar exemples de dones científiques a l'alumnat de secundària

12/11/2018

Titulada del Grau en Matemàtiques i del MAMME de l'FME-UPC, actualment està fent el Doctorat a la BGSMath sota la supervisió dels professors Marta Casanellas i Jesús Fernández Sánchez.

Ens fem ressò de l'article publicat al diari ARA (10/11/2018) "Les altres Marie Curie", on surt citada la Marina Garrote, matemàtica FME- UPC parlant sobre la importància de tenir referents i exemples propers entre les nenes de primària i secundària a l'hora de triar vocacions tecnològiques. Comenta que ella va tenir com a models la professora de matemàtiques de l'institut i la Mercè Peris, una veïna del seu mateix poble més gran que estudiava matemàtiques a la UPC i que al final va imitiar, triant les matemàtiques de l'FME.

La Marina també és notícia perquè és una de les joves científiques que s'han sumat al programa "STEM amb TU", que va idear l'Associació de Dones Investigadores i Tecnològiques a Catalunya  (AMIT-CAT) i que vol mostrar models de dones científiques a l'alumnats de secundària.