Marcel Guardia i M. Teresa Martínez-Seara premiats pel programa ICREA Acadèmia en la categoria de Ciències experimentals i Matemàtiques

Marcel Guardia i M.Teresa Martínez-Seara, entre els quatre investigadors i investigadores de la UPC premiats en l’edició del 2018 del programa ICREA Acadèmia.

A banda dels matemàtics Marcel Guardia i M. Teresa Martínez-Seara, també han estat guardonats Maria Pau Ginebra i Eduard Alarcon: Els quatre investigadors i investigadores de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) formen part de les 45 premiats i premiades per l’Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) amb els guardons ICREA Acadèmia de l’ edició 2018, que tenen com a finalitat impulsar i premiar l’excel·lència investigadora.

En l’àmbit de les Ciències experimentals i Matemàtiques, ha estat guardonat, d’una banda, el professor Marcel Guardia Munarriz, vinculat al Departament de Matemàtiques i membre del grup de recerca en Sistemes Dinàmics (SD). Imparteix docència a l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

En el mateix àmbit de Ciències experimentals i Matemàtiques, la distinció ha estat per la investigadora Maria Teresa Martínez-Seara també del Departament de Matemàtiques.  Maria Teresa Martínez-Seara és responsable del grup de recerca SD de la UPC i imparteix docència a l’FME i a l’ETSEIB.

En aquesta novena edició del programa, que va iniciar la convocatòria al setembre del 2016, s’han rebut un total de 324 sol·licituds en totes les àrees de coneixement.

Trobareu tota la informació al web UPC.