Mar Giralt (DMA) i Feliu Serra (DEIO), premis extraordinaris del Programa de Doctorat de la UPC 2024

25/07/2024

Els premis van ser donats a conèixer per la Comissió Permanent de l’Escola de Doctorat en la sessió del dia 5 de juny i acord ratificat l'11 de juliol 2024.

Recentment, la UPC ha fet pública la resolució definitiva dels Premis Extraordinaris de Doctorat 2024
en la qual han estat reconeguts dos estudiants dels programes de doctorat en Matemàtica Aplicada (DMA) i d'Estadística i Investigació Operativa (DEIO):
  • Mar Giralt (DMA), tesi dirigida per Imma Baldomà i Marcel Guàrdia.

• Feliu Serra (DEIO), tesi codirigida per Pedro Delicado i Fernando Cucchietti.

Trobareu la resolució aquí.

L'acta de lliurament dels premis es farà a la cerimònia d'inauguració del curs de l'Escola de Doctorat, el 19 de novembre 2024.
Ens enorgulleix continuar tenint estudiants d'aquesta talla als nostres programes de doctorat i és una molt bona notícia per acabar el curs.