Mapa interactiu sobre la situació de la producció científica en matemàtiques, estadística i investigació operativa (2006-2015)

La Biblioteca de l'FME ha elaborat aquest mapa interactiu a partir del darrer estudi bibliomètric realitzat per la BRGF en col·laboració amb el departament de Matemàtiques de la UPC.
Mapa interactiu sobre  la situació de la producció científica en matemàtiques, estadística i investigació operativa (2006-2015)

Cliqueu aquí per a veure la infografia-mapa interactiu.

Per a més informació, accediu a l'estudi comparatiu de la publicació científica en les àrees de matemàtiques i estadística i investigació operativa a la UPC vs. altres universitats d’àmbit internacional (2006-2015), realitzat per la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté; Universitat Politècnica de Catalunya. Facultat de Matemàtiques i Estadística. Biblioteca; Departament de Matemàtiques de la UPC (2016)