L'estudiant del MAMME Guillem Alsina rep una de les beques de la Fundació Catalunya La Pedrera per a Màsters d'Excel·lència

15/10/2015

L'acte va tenir lloc dimarts 13 a la sala d'actes de la Pedrera i va ser presidit per Lluís Jofre, Director General d'Universitats de la Generalitat.

Iniciativa promoguda per la Fundació Catalunya La Pedrera, enguany la beca del MAMME per al curs 2015-16 ha estat per Guillem Alsina.

L'acte de lliurament de les beques per a Màsters d'Excel·lència que atorga aquesta entitat va tenir lloc a la seu de la Pedrera el proper dimarts 13 d'octubre a les 17:00 i  va comptar amb la  presència de:

- el Director General d'Universitats, Sr. Lluís Jofre
- el President de la Fundació Catalunya-La Pedrera, Sr. Germán Ramón-Cortés
- la Directora General de la Fundació Catalunya-La Pedrera, Sra. Marta Lacambra.

Així mateix, també hi va participar el President del Centre UNESCO a Catalunya, Sr. Eduard Vallory, el qual va impartir impartirà una conferència.