Lliurament de la medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic al catedràtic de la UPC Marc Noy

L’acte de lliurament de la 23a edició de les medalles i plaques Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic va tenir lloc el passat 19 de febrer i va ser presidit pel president de la Generalitat, Quim Torra.

El catedràtic de Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Marc Noy és una de les 19 personalitats distingides en aquesta ocasió per la Generalitat de Catalunya amb la medalla Narcís Monturiol, un guardó que reconeix persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

Distingit amb la Medalla per les seves contribucions en combinatòria i teoria de grafs, Marc Noy és catedràtic del Departament de Matemàtiques de la UPC.  Com a investigador, desenvolupa la seva recerca com  dins del grup de recerca Geometric, Algebraic and Probabilistic Combinatorics (GAPCOMB) de la UPC, mentre que com a professor, imparteix docència a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i a la Facultat d’informàtica de Barcelona (FIB), les dues de la mateixa Universitat.

Més informació al web UPC