Lídia Montero, professora del grau en Estadística UB-UPC i MESIO UPC-UB, reconeguda amb un dels premis UPC al Compromís Social

Per l’impuls del programa Meetup, relacionat amb estudiants amb trastorns de l’espectre autista.

El 1r Premi UPC al Compromís Social, adreçat a la comunitat de la Universitat, han distingit la tasca en aquest àmbit de la Càtedra Unesco de Sostenibilitat, del programa UPC Reutilitza i de les professores Lídia Montero i Núria Salán.

Concretament, en l'apartat d'inclusió, la professora Lídia Montero, vinculada a l'FME com a docent al grau en Estadística UB-UPC i al màster MESIO UPC-UB, ha estat reconeguda, per l’impuls del programa Meetup, una acció pionera de suport als estudiants amb trastorns de l’espectre autista que altres universitats estan prenent com a model.

Més informació al web UPC.