L'FME impulsa un programa de Mentories per als nous estudiants del Grau en Matemàtiques

El programa s'engegarà aquest curs 2017-2018 i ja hi ha 14 estudiants de cursos superiors apuntats per ser mentors dels nous estudiants del Grau en Matemàtiques

Nou programa "Mentories FME"

Amb l'objectiu d'acollir els estudiants de nou ingrés del Grau en Matemàtiques, acompanyar-los en la transició Batxillerat-Universitat i facilitar la seva ràpida integració en la vida universitària, l'FME-UPC impulsa el programa de Mentories FME per al curs 2017-2018, en el qual estudiantat de cursos superiors fan de "mentors" a l'estudiantat de primer curs i que es planteja com a acció paral·lela a les tutories tradicionals, en les quals els "tutors" són el professor/cap d'estudis.

El projecte s'adreça a tots els nous estudiants del Grau en Matemàtiques: es convidarà tothom que hi participi i es farà convocatòria pública perquè s'assisteixi a les sessions col·lectives (que seran dues durant el primer Quadrimestre). Una vegada iniciat i presentat el programa, serà opcional si els estudiants volen continuar participant-hi.

Trobareu més informació a l'enllaç.

Preparació prèvia del programa:

Es prepara una sessió de preparació prèvia al programa amb tots els Mentors, que serà el dia 13 de setembre a les 13.30 h a l'aula 004 d el'FME. En ella, el cap d'estudis del GM conjuntament amb els estudiants de la DAFME impulsors també del projecte, presentaran  el programa, es distribuiran els estudiants i posaran en comú els possibles dubtes sobre el program.

Aquesta iniciativa, seguint l'estela d'altres centres docents de la UPC (la FIB n'és un molt bon exemple), s'emmarca en el Pla d'acollida i d'acció tutorial descrit en el Sistema de Garantia Interna de la Qualitat de l'FME.