Cada sis anys s'ha de renovar el procés d'acreditació dels graus.

L'FME ha iniciat el procés d'exposició pública de l'Informe d'Acreditació de la titulació grau en Matemàtiques-GM. Des de l'any 2016 el GM està acreditat per l'Agència de Qualitat Universitària de Catalunya- AQU amb la qualificació d'excel·lència i com aquesta valoració té una vigència de sis anys, el GM ha de sotmetre's a aquest nou procés d’acreditació.

El passat curs, els Màsters MAMME i MESIO van obtenir també la qualificació d'excel·lència en la seva acreditació, per la qual cosa actualment totes les titulacions gestionades per l'FME estan acreditades per l'AQU amb la qualificació d'excel·lència, veure https://fme.upc.edu/ca/la-facultat/qualitat/certificats-i-segells-acreditacio

Així mateix, el grau d’Estadística UB-UPC també posseeix aquesta acreditació d'excel·lència des de l'any 2016, valoració que va ser renovada novament amb excel·lència el passat 2021.