L'FME comença el nou curs fent d'altaveu de dues activitats de cooperació

Informació per a l'estudiantat FME: Sabeu que podeu fer la vostra aportació per la cooperació a l'hora de matricular-vos?

"Suma't a la Campanya 0,7 en el moment de fer la matrícula" i exposició "Mirades del Sud", són dues iniciatives impulsades des del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC amb les quals l'FME vol visibilitzar i donar-hi suport, a la vegada que contribueix a commemorar el 30è aniversari del Centre.

Suma't a la Campanya 0,7% en el moment de fer la matrícula!

foto mostra
Realitza una aportació de 5 €, que és aproximadament l'equivalent al 0'7% del preu de la matrícula. Trobaràs més informació a l'enllaç.

Exposició "Mirades del Sud" al vestíbul de l'FME

foto mostra
Exposició amb motiu dels 30 anys del Centre de cooperació per al Desenvolupament UPC, un recull de les fotografies més representatives presentades als concursos de fotos de cooperació dels darrers anys. Estarà exposada al vestíbul de l'FME fins al 31 d'octubre 2023.

Celebració dels 30 anys de Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC

En aquests 30 anys, els projectes desenvolupats pel CCD han donat fruit a experiències enriquidores i transformadores tant per part de les persones que han impulsat les diferents accions com de les comunitats beneficiàries dels ajuts. Unes experiències viscudes des de l'àmbit acadèmic, de servei o en formació, que han contribuït a construir un món més just i sostenible.
En el marc de la convocatòria d'ajuts del 2022 del CCD, s'estan posant en marxa 54 iniciatives, entre les quals hi ha projectes d'educació per al desenvolupament, de cooperació internacional, de recerca i d'àmbit local, i en què participen 245 persones, en col·laboració amb universitats, ONG, entitats socials i altres organismes. Més d'un centenar de persones de la UPC, entre estudiants, PAS, PDI i alumni participaran en els pròxims mesos, directament sobre el terreny, en les iniciatives que es duran a terme en una vintena de països.
A través d'aquesta convocatòria d'ajuts, la UPC ha assignat un suport total de 250.000 euros procedents de la Campanya 0'7% de la Universitat.