L'FME celebra els 18 anys del Premi Poincaré

Amb un vídeo commemoratiu i un espai web especial 18 anys amb un recull de testimonis, dades, història i molt més!

L'FME celebra els 18 anys del Premi Poincaré

Aprofitant l'acte de lliurament de la 18a edició del Premi Poincaré 2021 que va tenir lloc el 20 de maig, l'FME ha volgut celebrar la majoria d'edat d'aquests premis adreçats a guardonar els millors treballs de recerca de batxillerat en l'àmbit de les matemàtiques.

Ens hagués agradat celebrar-ho organitzant un gran acte “de posada de llarg” presencial convidant-hi tothom. Però l’actual situació sanitària, encara delicada, no ens ho ha permès. Tot i això, creiem que tenim molts motius per celebrar aquests 18 anys, i més coincidint amb els 50 anys de la UPC.I ho hem fet a través de dues accions:

• Apartat web especial recopilatori de tota la trajectòria d’aquests anys, dividit en diferents apartats:  Història i dades (amb xifres, rànquings...), Protagonistes (recull de guanyadors i guanyadores, què han fet i on són ara?, testimonis audovisuals de participants alumnes, tutors, impulsors del premi...), Edicions (recopilatori amb informació de totes les edicions) i Imatges (els àlbums d'imatges, un viatge fotogràfic per aquests 18 anys).

En definitiva, hem volgut fer una aturada per valorar tota aquesta feina realitzada durant aquests 18 anys, i sobretot, felicitar i reconèixer l'esforç i dedicació de tothom que hi ha participat: alumnat, professorat, famílies, jurat, equip directiu i membres del PAS de l’FME: la collita Poincaré d’aquests 18 anys ha estat fantàstica i ara, amb la majoria d’edat, volem continuar fent-la créixer i engrandir encara més aquesta “comunitat de poincarians”.

Per molts anys més, Premi Poincaré!

Maig del 2021