L'FME amb el 25N - Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones

Al llarg de la setmana les estudiantes de l'FME organitzaran vàries accions: exposicions de cartells, lectures...i una conferència el dimecres 27 a les 12h30 a l'aula S02.

L'FME amb el 25N - Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones

Les estudiantes de l'FME proposen tota una sèrie d'accions per a sensibilitzar sobre aquest tema:
  • Enquesta i resultats: S'ha passat una enquesta a totes les estudiantes de la facultat i els resultats estaran exhibits al vestibul d'entrada de l'FME, juntament amb cartells amb dades i informació de sensibilització.
  • Lectura al pati de l'FME: a les 11 h, a l'hora de canvi de classe, lectura de textos exposant la problemàtica.
  • Conferència "Abordaje de las violencias machistas desde una perspectiva feminista" i la ponent serà Nieves Prado Soto, tècnica de sensibilització de l'associació Creación Positiva, entitat d'acció social: Dimecres 27 de novembre a les 12h30 a l'aula S02 de l'FME. Us hi esperem a totes i a tots!
Més informació sobre les activitats del 25 N a altres centres i escoles al web d'igualtat UPC