L'FME al Saló de l'Ensenyament i al Futura 2016

Ambdós salons coincideixen al recitnte de Montjuïc de Fira de Barcelona entre el 9 i el 13 de març. Les Matemàtiques i l'Estadística estaran presents a l'estand genèric de la UPC.

L'FME estarà present al Saló de l’Ensenyament i al Saló dels Màsters i Postgraus Futura, al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona en l'estant de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), on presenta la seva oferta d’estudis universitaris amb el lema "UPC, la universitat de l'Enginyeria, l'Arquitectura, les Ciències i la Tecnologia".

Al Saló de l'Ensenyament es donarà informació sobre el Grau en Matemàtiques, el Grau en Estadística UB-UPC, el Grau en Economia i Estadística UB-UPC i totes les dobles titulacions del CFIS.

Al Futura, el saló dels màsters i els postgraus, hi haurà informació sobre els màsters UPC, MAMME i el MESIO UPC-UB.