L'FME acull dues jornades internacionals durant la primera quinzena de juliol

Ambdues jornades són organitzades per professors del Departament de Matemàtiques de la UPC.

X Jornada de Matemàtica Discreta i Algoritmica (Discrete Mathematics Days- JMDA)

La primera Jornada tindrà lloc del 6 al 8 de juliol a la sala d'actes i aula S04 de l'FME i en el comitè organitzador hi ha el professor Guillem Perarnau (U. Birmingham) i els professors de la UPC Victor Diego, Clemens Huemer, Marc Noy, Lander Ramos i Juanjo Rue, que actua com a chariman.

14a Jornades d'Interacció entre Sistemes Dinàmics i Equacions en Derivades Parcials - JISD 2016

Serà entre l'11 i el 15 de juny, en el marc del Master of Science in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME) of the UPC Graduate School i que enguany també ha estat inclosa com una de les activitats científiques de la Barcelona Graduate School of Math (BGSMath).

El comitè organitzador està format per  Xavier Cabré, Amadeu Delshams, Maria del Mar González, Marcel Guàrdia i Tere M. Seara.