L'estudiant del MAMME Oscar Rivero rep una de les beques de la Fundació Catalunya-La Pedrera per a Màsters d'Excel·lència

Iniciativa promoguda per la Fundació Catalunya-La Pedrera, vol reconèixer i atraure el talent, fomentar l’excel·lència i contribuïr a fer de Catalunya un referent en l’àmbit dels estudis de postgrau de qualitat.

Enguany la beca del MAMME per al curs 2016-17 ha estat per Oscar Rivero, doble titulació Matemàtiques-Enginyeria Física FME-CFIS amb un brillant expedient acadèmic La beca inclou la totalitat de la matrícula, tant en els casos en què la durada del màster és d'un any com ens el que és de dos anys, i un ajut econòmic per als estudiants.