Les notes de tall per estudiar Matemàtiques i Estadística a la UPC pugen més d'un punt

La nota de tall del Grau en Matemàtiques s'enfila fins el 11,89 i el Grau interuniversitari en Estadística UB-UPC, un 6,68.

Ja s'han publicat les notes de tall i el llistat d'admesos per preinscripció (1a assignació) corresponents als nous estudiants universitaris per al curs 2015-2016 a l'FME.

Enguany hi ha hagut un increment general de les notes de tall respecte anys anteriors: Si l'any passat la nota per entrar al Grau en Matemàtiques era dun 10,50, enguany s'ha transformat en un 11,89. El mateix ha passat pel Grau interuniversitari en Estadística UB-UPC, que del 5 ha passat al 6,68.

Trobareu tota la informació relacionada amb la preinscripció universitària d'enguany al web d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.

Informació matrícula nous estudiants Grau en Matemàtiques.

Informació matrícula nous estudiants Grau interuniversitari en Estadística UB-UPC