L'equip Cfísics obté la 10a posició a la Plancks 2023

Està format pels estudiants del doble grau d'Enginyeria Física+Matemàtiques del CFIS Gerard Castro, Joan Grandes, Donato Jiménez i Oskar Filip Wojdele, tot un èxit!

La PLANCKS 2023 (Physics League Across Numerous Countries for Kick-ass Students) és un dels esdeveniments de la IAPS (International Association of Physics Students) més importants de l'any i també és coneguda per ser la Final Internacional de l'Olimpíada de Física. La final del concurs va celebrar-se del 12 al 16 de maig a Milà.

L'equip "Cfísics", format pels estudiants del doble grau d'Enginyeria Física+Matemàtiques del CFIS Gerard Castro, Joan Grandes, Donato Jiménez i Oskar Filip Wojdel va obtenir la 10a posició d'entre una cinquantena d'equips participants d'arreu del món. Cal destacar que van quedar els primers dels 4 equips espanyols participants.

A la cerimònia de cloenda (foto) celebrada el 16 de maig es van lliurar les medalles als 10 primers equips.

Enhorabona a tot l'equip Cfísics!!