Es reforcen les beques i pràctiques en empresa per a estudiants de Matemàtiques i Estadística de la UPC

La UPC i l'empresa tecnològica Accenture han renovat el conveni de col·laboració que permet a l'estudiantat de la Facultat de Matemàtiques i Estadística accedir a beques d'estudi i pràctiques remunerades al centre d'excel·lència global de Big Data i Inteligencia Artificial que la companyia té a Barcelona.

La signatura de renovació del conveni de col·laboració entre la UPC i Accenture tindrà lloc l'1 d'abril, a l'edifici Rectorat de la UPC, a càrrec del rector de la UPC, Daniel Crespo, i de Jaime R. Lagunas, Director Global Supply Chain & Operations d'Accenture. A l'acte també hi assistirà el degà de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC, Jaume Franch, i el director gerent d'Accenture Applied Intelligence, Franz Naselli.

Mitjançant aquest nou conveni de col·laboració, que tindrà una durada dos anys renovables i renova el que mantenien des de l'any 2012, ambdues entitats es comprometen a continuar impulsant de manera conjunta activitats formatives orientades a millorar les competències i habilitats professionals de l'estudiantat, i també activitats científiques i tecnològiques d'interès comú.

Més informació al web UPC.