La Societat Catalana d'Estadística impulsa una nova iniciativa: la Happy Stats Hour!

14/01/2021

Aquesta iniciativa pretén impulsar una sèrie de seminaris de temes diversos i adreçats a públic general però amb especial interès per promoure l’estadística en el jovent.

La setmana vinent la Societat Catalana d'Estadística impulsa una nova iniciativa: la Happy Stats Hour!

Aquesta iniciativa pretén impulsar una sèrie de seminaris  en línia de temes diversos i adreçats a públic general, però amb especial interès a promoure l’estadística entre els joves de la societat i en crear una xarxa de networking entre ells.

La primera sessió de la Happy Stats Hour serà el pròxim 19 de gener a les 19h (en línia), i anirá sobre Sport Analytics, amb la participacío de l’Adrià Arbués Sangüesa (Universitat Pompeu Fabra), Guillermo Villacampa Javierre (Vall d’Hebron Institute of Oncology (VHIO) & SOLTI Breast Cancer Research Group) i Lore Zumeta Olaskoaga (BCAM – Basque Center for Applied Mathematics).

Tota la informació i inscripcions al web de la SoCE.