La professora Marta Casanellas (Dept. Matemàtiques UPC) és la nova coordinadora del Doctorat en Bioinformàtica

Aquest programa de doctorat dona continuïtat formativa als estudis existents o programats pel que fa a grau (interuniversitari) i màster (en diverses universitats) en Bioinformàtica i és dirigit als estudiants i les estudiants que vulguin fer recerca en bioinformàtica.

La bioinformàtica és una disciplina transversal que està experimentant una gran expansió, tant en l'àmbit acadèmic com en el professional (en els sectors hospitalari, farmacèutic, biotecnològic, agroalimentari, etc.), i que gaudeix d'una base molt important a Catalunya. Amb aquesta visió d'àrea estratègica fortament interdisciplinària i amb un potencial transnacional marcat, la Bioinformatics Barcelona Association (BIB), que reuneix universitats, centres de recerca i empreses, és una de les institucions promotores del present programa de doctorat (www.bioinformaticsbarcelona.eu).
La gestió del doctorat es fa des de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i les dades de contacte són:
  • Marta Casanellas, coordinadora
  • Tel.: 934 015 861