La professora Eva Miranda (Departament de Matemàtiques UPC), a la llista de persones destacades en matemàtiques a França

28/06/2021

Figura al web de MathsinFrance, una fita important per la comunitat matemàtica internaconal.

La professora Eva Miranda (Departament de Matemàtiques de la UPC), a la llista de persones destacades en matemàtiques a França

A l'espai web MathsinFrance, dedicat a la comunitat matemàtica internacional, s'hi destaquen els noms de les persones més destacades en matematiques: i hi apareix el nom de l'Eva Miranda, professora del Dept. de Matemàtiques de la UPC-  Geometry and Topology-ICREA Academia.
"Math in France" és una pàgina web feta abans del 7ECM per representar socis de recerca matemàtica francesos en congressos internacionals. Aquest pàgina té dos objectius: es presenta com un aparador de la investigació matemàtica francesa i com un portal que permet a la comunitat internacional trobar ràpidament informació pràctica per posar-se en contacte amb la comunitat francesa.
Es mostra una galeria de fotos de matemàtics i matematiques adherits a l’escola francesa guardonats amb premis o conferenciants de congressos com el congres internacional de matemàtiques ICM o el congres europeu de matemàtiques ECM.
Enhorabona per la professora Miranda, membre de CRM i chercheur associé a l’Observatoire de Paris-PSL Research University de París, directora del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics i el líder del grup de GEOMVAP (Geometria de Varietats i Aplicacions).