La professora de matemàtiques de la UPC Eva Miranda, guardonada amb un ICREA Acadèmia 2016

Aquest premi, que s'atorga per cinc anys, permet una dedicació superior a la recerca, reduïnt tasques docents i aportant un suport econòmic.

La professora de matemàtiques de la UPC Eva Miranda ha estat guardonada amb un Icrea Acadèmia

Seleccionats ICREA Acadèmia 2016

La convocatòria ICREA Acadèmia ofereix a professors de les universitats públiques catalanes un premi que els hi permet una dedicació superior a la recerca, reduint les seves tasques docents i aportant un suport econòmic. El reconeixement, que s’atorga per cinc anys, ha permés augmentar l’impacte i l’abast internacional de la recerca que es fa a les nostres universitats.

La convocatòria ICREA Acadèmia 2016 es va tancar el passat 16 de desembre. Els resultats es van comunicar el 14 de març de 2017. Convocatòria ICREA Acadèmia 2016

Un altra distinció per a la professora Miranda

Fa uns mesos també ens vam fer ressò de l'obtenció d'una FSMP Excellence Chair, promoguda per la Fondation Sciences Mathématiques de Paris (FSMP), un ajut que permet que científics estrangers que s'allotgin en un o diversos laboratoris afiliats a la Fundació. Amb aquesta distinció, la professora Miranda estarà 6 mesos CEREMADE i IMCCE, en col·laboració amb LAGA i IMJ.