La mascareta deixa de ser obligatòria a la UPC

21/04/2022

Segons instrucció enviada el 20/04/2022 pel gerent de la UPC.

Seguint la instrucció que va fer-nos arribar el gerent de la UPC ahir al vespre, a partir del dia 21 d'abril la mascareta només serà obligatòria en les següents situacions:

- Ús compartit d'un ascensor.
- Qualsevol persona positiva en qualsevol lloc i moment dins o fora dels edificis de la UPC.
- Qualsevol persona que presenti simptomatologia compatible amb la COVID en qualsevol lloc i moment.
- En activitats assimilables a les sociosanitàries; entre aquestes les que es realitzen al Centre Universitari de la Visió (CUV).

Se'n recomana el seu ús:
 - En situacions on hi hagi acumulació de gent i no es pugui mantenir distància permanentment i la ventilació no sigui òptima.

Finalment, dona uns "Consells Generals respecte a la mascareta":
- Dur a sobre una mascareta per si de cas.
- No està prohibit l'ús de mascareta, i, per tant, no s’ha de convidar a les persones que duguin mascareta voluntàriament a què se la treguin.

Pel que fa a l’exercici de l’activitat acadèmica, la mascareta deixa de ser obligatòria tant per als estudiants com per al professorat.

Més informació al web UPC-portal COVID.