L’FME - UPC amb el Dia Internacional LGTBIQ+

L’FME s’uneix a la iniciativa del vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC per celebrar i donar visibilitat al Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+, que coincideix en el dia 28 de juny.

L’FME - UPC amb el Dia Internacional LGTBIQ+

L’FME s’uneix a la iniciativa del vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC per celebrar i donar visibilitat al Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+, per la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides.

La celebració té lloc entorn del 28 de juny, data en què es commemoren els aldarulls de Stonewall que van tenir lloc a Nova York (EUA) el 1969 i que es considera que marquen l'inici de l'alliberament homosexual.

La UPC s'adhereix al manifest amb motiu del Dia per l'alliberament LGBTI+ que ha aprovat la Generalitat. I trobareu més informacio a la pàgina web d'Igualtat UPC: https://igualtat.upc.edu/ca/28-de-juny Sala de Premsa UPC.

Perquè volem una universitat inclusiva i igualitària, l'FME se sent propera i còmplice d'aquestes reivindicaicons: a l'entrada de la facultat hi trobareu una bandera i un breu escrit recordant-nos aquesta efemèride.

El hashtag per les xarxes socials serà #OrgullLGTBI.