Karina Gibert, investigadora del Departament d’Estadística i Investigació Operativa UPC i professora a la FIB i a l'FME, reconeguda amb els Premis Dona TIC 2018.

08/01/2019

Juntament amb altres set dones (tres de les quals també de la UPC) i dues iniciatives socials i empresarials, guardonades per la seva contribució a aixecar el sostre de vidre existent al sector TIC.

Karina Gibert ha guanyat el Premi Dona TIC Acadèmica Investigadora 12×12 2018 en la categoria ‘Acadèmica/Investigadora’. Catedràtica i investigadora del Departament d’Estadística i Investigació Operativa de la UPC, imparteix docència a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME). És també vicedegana de Big Data i Data Science del Col·legi Oficial d’Enginyers Informàtics de Catalunya, on és cofundadora de la comissió donesCOEINF. Centra la seva activitat de recerca en l’aplicació de l’anàlisi de dades i la intel·ligència artificial en els camps de la salut i el medi ambient.

Els Premis Dona TIC, organitzats amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones i de l’Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona, són una de les iniciatives destacades del Pla Dona TIC del Govern català.

Enhorabona a la professora Gibert i a totes les guanyadores d'aquest premi #MésDonesUPC.

Més informació.