Jornada CampusLab: com contribueixes a fer els campus més sostenibles?

06/06/2024

El programa CampusLab ofereix suport a l'estudiantat per fer el TFG o TFM sobre la millora de la sostenibilitat dels campus de la UPC de la mà del seu tutor o tutora i amb la col·laboració del personal tècnic de la UPC.

Des del programa CampusLab impulsat per UPC Sostenible ofereix suport a l'estudiantat per fer el TFG o TFM sobre la millora de la sostenibilitat dels campus de la UPC de la mà del seu tutor o tutora i amb la col·laboració del personal tècnic de la UPC. El pròxim 26 de juny al Campus Diagonal Nord es farà una jornada CampusLab on es donarà a conèixer el programa CampusLab amb nous reptes per als TFG o TFM per al curs vinent. La jornada comptarà amb la participació activa d'estudiantat que ja ha realitzat reptes, amb professorat i personal tècnic de la UPC i, altres agents d'interès.

Estudiantat FME, si voleu fer el vostre TFG o TFM sobre la millora de la sostenibilitat dels campus de la UPC, vine a participar en la jornada CampusLab el pròxim 26 de juny al Campus Diagonal Nord!