Jezabel Curbelo, investigadora al Dept. de Matemàtiques de la UPC, guanya el premi Antonio Valle de la Sociedad Española de Matemática Aplicada SEMA

Formada a la Universidad de la La Laguna i professora associada de la Universidad Autónoma de Madrid ja va guanyar el premi Vicent Caselles de la RSME l'any 2015.

La investigadora Jezabel Curbelo, que aquest any s'incorpora com a Ramón y Cajal al Departament de Matemàtiques de la UPC dins la secció ETSEIB i al grup de Sistemes Dinàmics, guanya el Premio Antonio Valle al joven investigador del SEMA juntament amb Rafael Granero Belinchón.

Enhorabona i benvinguda a la UPC!