Ja tenim la foto de grup FME curs 2019-2020!

La foto - mosaic és molt il·lustrativa d'aquest 2Q que hem viscut arran del confinament. Us la podeu descarregar des del web!

Foto de grup FME curs 2019-2020 tots junts Mates i Estadística (versió confinada)

El dia 1 de juliol a l'hora del pati ens vam trobar al Meet, enlloc de les escales del pati de la Facultat, per fer-nos la foto de grup d'aquest curs FME 2019-2020 tan estrany.

Vam connectar-nos 111 persones entre estudiantat, professorat de matemàtiques i estadística i membres del PAS FME, i malgrat l'imprevist d'última hora dels "pluggins", que ens van dificultar fer-nos la foto tots junts i que vam haver de fer-la per seccions (disculpes per si hi ha hagut alguna omissió), el resultat ha estat un record fantàstic de cloenda de curs.

Un agraïment especial al Jordi Aguilar, TIC de l'UTGAM i apassionat de la fotografia que ens ha fet aquesta filigrana de mosaic fotogràfic!