Ja tenim els treballs guanyadors del concurs Planter 2016

07/06/2016

En l'acte de lliurament del dia 3 de juny, es van atorgar els 4 premis als millors treballs corresponents a les categories 1r i 2n ESO, 3r i 4t ESO, Batxillerat i Cicles Formatius i Planter-IDESCAT. Addicionalment, es va fer menció expressa de 13 treballs.

L'auditori del Vèrtex va acollir la presència d'alumnes, tutors i pares que van seguir amb expectació i interès el desenvolupament de l'acte.Aquest va ser presidit pels degans de les 3 Facultats organitzadores del concurs (Dra. Elisenda Paluzie, degana Facultat d’Economia i Empresa de la UB ; Dr. Jaume Franch, degà Facultat de Matemàtiques i Estadística UPC i Dr. Antoni Méndez, degà de la Facultat de Ciències de la UAB) que juntament amb la resta d'entitats col·laboradores van lliurar els premis a tots els guanyadors.

Després de felicitar a tos els alumnes i tutors participants en aquesta 7a edició del Planter de Sondeigs i Experiments per haver plantat la llavor de l'estadística, i de fer menció especial dels 7 treballs presentats fora de concurs de 6è de primària, es va anar presentant els diferents treballs guanyadors de les 4 categories.

Fotografies

Vídeo

Podeu veure la gravació de l'acte del lliurament de premis al Canal YouTube de l'FME.