Ja tenim a punt les activitats de promoció adreçades a secundària i batxillerat per al nou curs 2017-2018

Comencem amb els tallers de secundària - batxillerat i les sessions de preparació per a la prova Cangur i per a les Olimpíades matemàtiques.

Com cada any, l'FME organitza tota una sèrie d'activitats de promoció adreçades a secundària i batxillerat per al curs 2017-2018:

Tallers FME per a secundària i batxillerat

Les reserves es fan a través de la plataforma EscoLab: a partir del dia 6 de setembre 2017 s'obre el període d'inscripció al sorteig per participar als tallers.

Tots els tallers tenen lloc a les aules de la Facultat de Matemàtiques i Estadística
Campus Diagonal Sud, Edifici U. C. Pau Gargallo,14  08028 Barcelona
Més informació a: 93 401 73 01  deganat.fme@upc.edu

Sessions de preparació per la prova Cangur i les Olimpíades matematíques.

Des de l'FME, es fan sessions de preparació per la prova Cangur i les Olimpíades, en coordinació amb la Societat Catalana de Matemàtiques i la RSME.
Per partipar-hi, cal emplenar el formulari d'inscripció allotjat al web de l'FME.

Les sessions també tenen lloc a les aules de la Facultat de Matemàtiques i Estadística
Campus Diagonal Sud, Edifici U. C. Pau Gargallo,14  08028 Barcelona
Més informació a: 93 401 73 01  deganat.fme@upc.edu